Kiedy zaczęliśmy design strony był na ukończeniu

O MirrorMultimedia

Kiedy spotkaliśmy się z Mirror Multimedia, firma miała innowacyjny produkt, lecz znany tylko bardzo wąskiemu gronu projektantów. Nowa strona internetowa była na ukończeniu.

Mirror Multimedia oferuje innowacyjny produkt, dostosowany do zmieniających się trendów w aranżacji wnętrz. Do niedawna ustawiano telewizor na honorowym miejscu, lecz obecnie telewizor ma być praktycznie niezauważalny we wnętrzach. Firma Mirror Multimedia opracowała technologię polegającą na schowaniu telewizora za taflą lustra lub w zabudowie pomieszczenia. Niewidzialny telewizor w salonie, kuchni, jadalni czy łazience.

Podjęliśmy wyzwanie.

Nasze wyzwanie

Produkt jest nieznany w Polsce.

Mirror Multimedia jest nieznany w Polsce pomimo, że jest ekspertem.

Musimy zbudować świadomość produktu i budować markę Mirror Multimedia przy ograniczonych środkach niedużej firmy.

Podjęliśmy wyzwanie. Zobacz, co robimy.

Co zrobiliśmy

Strona internetowa była już prawie gotowa, jednak wymagała dodania pewnych funkcjonalności, umożliwiających komunikację.

  • Określiliśmy grupę docelową, a następnie szeroki zakres fraz, na które strona powinna być widoczna w wynikach wyszukiwania
  • Przeredagowaliśmy teksty na stronie
  • Przeorganizowaliśmy stronę technicznie i zrobiliśmy wiele innych działań wspomagających
  • Komunikujemy produkt w nowoczesnych mediach
  • Mamy przygotowany plan kolejnych działań.

Efekt

Ze strony, która nie istniała w wyszukiwarkach, po 3 miesiącach wchodzimy w na pierwszą stronę wyników wyszukiwania, a w niektórych przypadkach do pierwszej trójki wyników. Ruch z wyszukiwarek stale rośnie.

Niezależnie zrealizowaliśmy szereg działań content marketingowych. O Mirror Multimedia piszą nowoczesne media oraz mówi się w mediach społecznościowych. Niebawem zainteresują się produktem media tradycyjne.

Liczba zapytań o produkt wzrosła w ciągu 3 miesięcy kilkukrotnie.

Mirror Multimedia to klasyczny przykład budowania świadomości nie tyle marki, co produktu. Można wrzucić miliony w media, ale można również w ramach ograniczonego budżetu efektywnie budować zarówno świadomość produktu, jak i pozycję lidera.

Wiemy, jak to zrobić. Kontakt