• Doradztwo w tworzeniu przewagi konkurencyjnej

    Znalezienie dla siebie niszy na rynku często nie jest łatwe, ponieważ wymaga uświadomienia sobie swoich mocnych i słabszych stron.

    Dzięki naszemu multidyscyplinarnemu doświadczeniu, pomagamy firmom odnaleźć swoje miejsce na rynku, wykorzystać swój potencjał rynkowy i zbudować przewagę nad konkurencją. Używamy do tego rozmaitych narzędzi: od dogłębnej analizy finansowej, przez analizę zachodzących w firmie procesów, na analizie komunikacji skończywszy.


  • Nowoczesne i bezpieczne działania SEO

    Obecność na czołowych pozycjach w wynikach wyszukiwania to „być albo nie być” dla wielu firm poszukujących klientów przy pomocy komunikacji w internecie.

    Dla naszych klientów prowadzimy przemyślane, bezpieczne, długofalowe i zgodne z wytycznymi Google działania SEO oparte na wartościowych i użytecznych treściach. Nie jesteśmy agencją SEO, nie używamy technicznych sztuczek do pozycjonowania stron, a więc nie narażamy naszych klientów na restrykcje ze strony Google.

    Nowoczesny marketing internetowy nie może nie brać pod uwagę SEO.


  • Content marketing

    Kluczem do efektywnej komunikacji w internecie jest tworzenie na tyle atrakcyjnych treści, aby użytkownicy chcieli się nimi dzielić i de facto sami promowali firmę w sieci.  Typowy content marketing to tworzenie treści (tekstów, zdjęć, filmów, infografik), przemyślany wybór kanałów publikacji treści, dystrybucja oraz budowanie zasięgu.

    Jak to robić? Nie ma tu jednej jasnej recepty na sukces. Content marketing musi mieć jasno zdefiniowany cel biznesowy i być dostosowany do branży, a także do konkretnej sytuacji rynkowej.


  • Poprawa widoczności w sieci

    Komunikacja firmy w sieci to nie tylko strona internetowa i fan page na facebooku. To również to, co się mówi o firmie na portalach, wortalach, forach internetowych, w grupach dyskusyjnych, mediach społecznościowych, czyli obecność w sieci, która powinna być inspirowana i w pewnym zakresie moderowana przez firmę.

    Znając cele biznesowe firmy oraz strategię komunikacji, możemy ocenić, czy potencjał drzemiący w firmie jest właściwie wykorzystywany do celów komunikacji z klientami oraz doradzić, jak sprawić, aby interakcja była jak najefektywniejsza.

    Pamiętaj, sieć to nie tylko wyszukiwarki, ale tu też mamy świetne rezultaty!